Pozycjonowanie jest usługą , która sprawdzi się w każdym biznesie. Jeśli prowadzisz firmę na określonym obszarze – masz zakład fryzjerski, hurtownię budowlaną to możesz pozycjonować się w wyszukiwarce dla wybranych lokalizacji.
Nawet małe firmy mogą skorzystać z możliwości Internetu: Google dobrze zna potrzeby małych i lokalnych firm, dlatego dobrze radzi sobie z ustalaniem lokalizacji użytkownika. Dzięki temu, znając również adres twojej firmy wyświetli dla swojego użytkownika firmy z najbliższej okolicy. Konkurowanie na rynku lokalnym jest znacznie łatwiejsze, aniżeli na całą Polskę – zatem warto zacząć od lokalnego rynku.
Powiedz, gdzie jest firma
Wyszukiwarka Google nie wie, gdzie Twoja firma się mieści – odpowiednia optymalizacja oraz połączone konto z Google Moja Firma pozwoli na identyfikację twojej firmy i jej lokalizacji.
Kolejny aspekt – to pozycjonowanie, ponieważ w zależności od wielkości branży i rynku lokalnego o pozycje w wyszukiwarce może walczyć wiele firm – To jak wysoko twoja firma będzie zależy od popularności strony (jeśli jej optymalizacja jest dokładnie przeprowadzona).
Popularność strony, zwłaszcza w odniesieniu lokalnym to:
- Pozyskiwanie linków ze stron regionalnych, katalogów i for dyskusyjnych
- Czynniki zaangażowania social media
Pozycjonowanie lokalne, inaczej lokalne SEO to nowe możliwości dla rozwoju twojej firmy!
Jeśli prowadzisz firmę o charakterze lokalnym – zgłoś się do nas i zapytaj o bezpłatną wycenę dla swojej firmy – zapraszamy do kontaktu z nami!