Kampanie AdWords

Widok AdWords - linki sponsorowane

To co widzisz obok to widok poglądowy reklamy AdWords, a dokładniej linków sponsorowanych z wyszukiwarki Google. Zazwyczaj wyświetlają się 3 boksy reklamowe tuż nad wynikami bezpłatnych wyników wyszukiwania (zobacz więcej: pozycjonowanie stron) oraz nawet do 10 boksów z prawej strony.

Kampanie AdWords są skuteczną formą promocji, ponieważ umożliwiają pojawianie się Twojego komunikatu reklamowego z zachęceniem do przejścia do Twojej strony na dowolną liczbę słów kluczowych. Co więcej, kampanie AdWords oferują zaawansowane ustawienia, które pozwalają dokładnie kierować reklamy na wybrane lokalizacje i użytkowników.

Przewagą reklamy AdWords nad pozycjonowaniem jest czas i widoczność. Kampanię Google AdWords można uruchomić w ciągu jednego dnia i dokładnie precyzować czas jej wyświetlania oraz ponoszone koszty.

Reklamy AdWords są opłacane w modelu płatności za kliknięcie, co oznacza że płacimy tylko wtedy gdy ktoś kliknie na nasz komunikat reklamowy i przejdzie do naszej strony. Niezależnie od liczby wyświetleń – płacisz tylko za kliknięcia, co daje Tobie pełną kontrolę kosztów oraz swobodę działań w planowaniu kampanii.

Dlaczego warto zdecydować się na reklamę AdWords?

  • Docierasz do klientów, którzy mają już intencje zakupowe,
  • Jest relatywnie tania – płacisz wyłącznie za kliknięcia w reklamę,
  • Olbrzymi zasięg: AdWords to nie tylko linki sponsorowane, ale również reklamy graficzne na znanych portalach.

Linki sponsorowane w wyszukiwarce to również idealne wsparcie przy działaniach pozycjonowania – na wczesnym etapie pozycjonowanie nie pozwala na wysoką widoczność w wyszukiwarce, a dodatkowo dzięki emisji reklam AdWords zwiększasz prawdopodobieństwo wybrania Twojej oferty.

Dlaczego warto zlecić obsługę kampanii AdWords zewnętrznej firmie?

Nie jest tajemnicą, że system reklamowy od Google jest bardzo intuicyjnym narzędziem pomimo jego zaawansowania. Każdy może uruchomić i prowadzić kampanie AdWords, jednak bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia narażamy się na niepotrzebne wydatki – powierzając te zadanie agencji, można zmniejszyć koszt za kliknięcie nawet o kilkadziesiąt procent. Jak to możliwe? Odpowiednia optymalizacja, dbanie o strony docelowe i o dopasowanie komunikatów reklamowych do słów kluczowych zwiększają jakość kampanii – na czym Google zależy, ponieważ lepsza reklama to bardziej zadowolony użytkownik wyszukiwarki.

Reklama AdWords jest idealną propozycją dla każdej firmy, która chce zdobywać klientów w Internecie – skontaktuj się z nami, aby ustalić i przygotować ofertę na prowadzenie tych działań!